Klachtenregeling
Hoewel alle behandelaars zich inzetten voor goede zorg, kunnen er helaas ook in onze praktijk dingen misgaan.
Mocht dit het geval zijn, dan vernemen wij dit graag schriftelijk, zodat wij samen met u kunnen zoeken naar een oplossing. U kunt uw klacht per e-mail naar ons sturen: administratie@tandartsoranjebuurtassen.nl. We hopen er dan samen met u uit te komen.
Mocht u toch niet tevreden zijn over de uitkomst van de, in behandeling genomen klacht, dan verwijzen we u naar de KNMT-site met patiënten informatie. U kunt via deze weg klachtenbemiddeling aanvragen via de KNMT-klachtenservice. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en de behandelaar bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, dan kunt u een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.